5 Hotel Berdekatan Putrajaya

Mungkin ramai yang nak mencari hotel-hotel yang berdekatan dengan Putrajaya. Tak kiralah sama ada untuk tujuan melancong ataupun atas urusan pekerjaan seharian. Putrajaya merupakan sebuah bandaraya maju yang dibangunkan oleh kerajaan Malaysia sempena wujudnya Wawasan 2020 yang dicetuskan oleh bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad.

Oleh sebab itu ada banyak acara yang dijalankan disini. Mungkin Putrajaya 10 tahun dahulu tidak sama dengan Putrajaya sekarang. Bandarayanya sudah pesat membangun dan dijadikan pusat pentadbiran persekutuan dan juga swasta.

Berikut merupakan antara 5 Hotel Terbaik Berdekatan Putrajaya:

1.Pullman Putrajaya Lakeside Hotel

Pullman Putrajaya Lakeside Hotel

Alamat :No. 2, Jalan P5/5, Precint 5, Putrajaya, Kuala Lumpur, Malaysia 62200

2.Putrajaya Shangri-la Hotel

Putrajaya Shangri-la Hotel

Alamat:Taman Putra Perdana,Presint 1 Wilayah Persekutuan , Putrajaya, Kuala Lumpur, Malaysia

3.The Everly Putrajaya Hotel

The Everly Putrajaya Hotel

Alamat:No. 1, Jalan Alamanda 2,Precinct 1, Putrajaya, Kuala Lumpur, Malaysia 62000

4.Cyberview Resort & Spa

Cyberview Resort & Spa

Alamat:Persiaran Multimedia Cyberjaya, Putrajaya, Kuala Lumpur, Malaysia

5.Putrajaya Marriott Hotel

Putrajaya Marriott Hotel

Alamat:IOI Resort, Putrajaya, Kuala Lumpur, Malaysia 62502

Memang sekarang ni aku pun sedang mencari hotel-hotel yang menarik untuk menginap sempena Sepetang Bersama Blogger & Yeos 2015 ini. Mungkin salah satu daripada 5 hotel ini akan menjadi pilihan nanti. Alang-alang nak pergi ke event ni, bercuti sekali ye tak?

Jadi adakah korang dapat cari hotel yang berdekatan dengan Putrajaya? Kalau dah dapat mungkin boleh ceritakan tentang pengalaman korang menginap di hotel-hotel berkenaan. Jangan jadi macam di Hotel El-Zahraa…pengalaman malam hari sungguh tak best…

11 Comments

  1. Noriza Rahman May 21, 2015
  2. Anuar May 21, 2015
    • reez May 21, 2015
  3. titan May 21, 2015
    • reez May 21, 2015
  4. Uncle Zuan May 20, 2015
    • reez May 20, 2015
  5. Helmi Aliarit May 20, 2015
    • reez May 20, 2015
      • Noriza Rahman May 21, 2015
        • reez May 21, 2015

Leave a Reply

Protected with IP Blacklist CloudIP Blacklist Cloud

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.