Hadiah Gua Pos Esok

Ini cuma nak bagi tahu kat pemenang contest haritu yang dah bagi segala details..

Pertandingan Komen Terbanyak MohdFairiz.com

Sori, hadiah korang aku terpaksa pos esok, sebabnya hari ni aku kat opis sangat bizi plak. Biasalah, kerja hari Isnin ngan hari Jumaat biasanya akan jadi bizi gile..macam semua nak buat hari ini jugak.

p/s: Sebenarnya hadiah tu gua tertinggal kat rumah…..so rumah gua jauh..kang tak pasal je masuk lambat..:P

9 Comments

  1. Wan Fauzi™ July 16, 2013
  2. kucinghitam July 11, 2013
  3. fyna July 9, 2013
    • reez July 9, 2013
      • kucinghitam July 15, 2013
        • reez July 15, 2013
  4. hafizmd July 8, 2013
    • reez July 8, 2013
      • hafizmd July 8, 2013

Leave a Reply

Protected with IP Blacklist CloudIP Blacklist Cloud

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.